Miniinterjúk az online oktatásról (5. rész)

TAKÁCS GERGELY – FÉLÉVES TÖRTÉNELEM

1. Hogy érintett Téged az érettségi előkészítők online térbe kerülése? Mennyire volt nehéz számodra az átállás? Kihívásként, lehetőségként, megoldandó feladatként, szükséges rosszként (stb.) tekintettél erre az időszakra?

Nagyon izgalmasnak találtam, hogy más formákat használva kell órát tartanom, lehetőségként tekintettem rá, bár a személyes találkozást nem tudja semmilyen online platform pótolni.

2. A diákok hogyan fogadták a változást, mennyire volt nehéz számukra, hogy teljesen más formában kell tanulniuk? Ugyanúgy működött a csoportdinamika, mint a jelenléti oktatás során vagy voltak különbségek?

A diákoknak is kihívás volt alkalmazkodni az új helyzethez, a visszajelzések alapján ez sikerült. Volt, aki megjegyezte, hogy mennyire profin tértünk át egyik napról a másikra a digitális oktatásra.

3. Lesz olyan, amit az online oktatás alatt fejlesztettél (tananyag, segédanyag, módszertan stb.), és tervezed, hogy használni fogod a következő csoportodban a jelenléti oktatás során is?

Készítettem videókat, online teszteket, kvízeket, ezeket az offline órákon is fogom használni, jól kiegészítheti azokat.